قصه کمپانی « بیمه­ ی قدمت خانواده ­ی آمریکایی » , بنا شده در کلمبوس جورجیا را می­ دانید؟ نامی که خواندید زیاد بلند , پیچیده , توصیفی و به خاطر سپردنش زیاد سخت بود . کوتاه کردن آن به حروف اولیه واژگان هم ( که گناهی نابخشودنی در برندینگ است ) کمکی نکرد . می­ توانید شخصی را مجسم فرمائید که واژه­ ی « AFLAC » را ادا می­کند؟ صدایش تداعی کننده ­ی « کواک کواک » اردک می­ شود .

و نبوغ جایی خویش را نشان بخشید که یک اردک , « کواک کواک کنان » آمد و با بیمه ­ی تکمیلی معاش و سالم مخلوط شد . ایده­ ای که برای اکثری چندان واضح به لحاظ نمی­ رسید , البته خدمتکار افتاد! AFLAC اسم تماما ناگواری بود که با یک کمپین تبلیغاتی طنزآلود , به موفقیتی شگفت­ انگیز رسید . این موسسه در سال ۲۰۰۴ , اردک یادشده را به بخش جدایی­ ناپذیر لوگوی خویش تبدیل کرد . براین اساس , تصمیم AFLAC با اعتنا به زمان ویژه­ ای که در نامش پنهان بود , مفید واقع شد ; که ولی این را مرهون جیب پرپول کمپانی نیز بود . روایت AFLAC نیز هشدار می­ دهد , نیز قصه یک برد را نقل می­کند .


 


ثبت شرکت و برند چطوریه؟

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Tim روانشناسی دانلود اپلیکشن اندروید سایت مرجع دانلود پایان نامه - تحقیق - پروژه خدمات رنگ پودری و کوره ای تکنوفام پارس ارتباط لوتوس Virginia ~طلبه آینده~ قالب های فارسی وردپرس 25