با نگرشی برتاریخچه این کنوانسیون درباره ی حمایت از مالکیت صنعتی در مییابیم که به منظورحمایت از علامتها تجارتی درسطح در بین المللی بموجب کنوانسیون مزبور مالک نماد ( فرد حقیقی و واقعی یا این که حقوقی ) میبایست بطور غیروابسته چندین تقاضانامه را در اداره ها کشورهای متعدد عضو به زبانهای متفاوت با پرداخت مخارج متعدد و صرف زمان طولانی , تودیع کند .

به همین بهانه جهت تسهیل مراحل ثبت در میان المللی و علم آموزی دستمزد ناشی از آن تنی چند از کشورهای عضوکنوانسیون پاریس اتحادیه در بین المللی را جهت حمایت از مالکیت صنعتی به سمت کنوانسیون مزبور تشکیل داده و درآن سیستم مادرید را بعنوان راهبرد ثبت فی مابین المللی نشانه ها تجارتی ثبت نمودند . طبق ضابطه , با رعایت مقررات و قوانین ثبت تحمیلی نام­های تجاری , این قبیل از نام­ها چه بسا فارغ از ثبت نیز در قبال کار مغایر ضابطه افراد ثالث حمایت میشن . هر دسته به کار گیری از یک اسم تجاری بوسیلۀ افراد ثالث , به صورت اسم تجارتی و یا این که آرم یا این که آرم جمعی , و یا این که هر مدل به کار گیری از یک اسم تجاری , به گونه ای که عرفاً سبب ساز فریب ذهن ها همگانی بشه , غیر رسمی به اکانت میاد . قانونگذار تعریف خودش از اسم تجاری رو طوری متن که اسم هر فرد حقیقی وواقعی تاجر قابلیت و امکان اینو داره که اسم تجاری محسوب بشه , اما واضحه که تنها نام اشخاصی که به خاطر مدل شغلشون و یا این که به اعتبار کسب و کارشون , اعتبار قربت میان اسم و کارشون وجود داره , اسم تجاری محسوب میشه ; در حقیقت یک اسم تجاری بایستی معرفی کنندۀ نام‌و‌نشان صنفی اشخاص چه تاجر و چه غیر تاجر


ثبت شرکت و برند چطوریه؟

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Steve تخصصی افزایش اعتبار پیج های شبکه های اجتمائی مجله درمان زخم شهرگوهران دانلود آهنگ های جدید پرطرفدار 98 ایرانی و خارجی دانلود رایگان گلچین بروزترین ها کنکور نامه پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان شهرستان زابل DEUTSCH روش هاي کسب درآمد از اينترنت